La Raíz publicarà a les xarxes vídeos del seu directe “Nos volveremos a ver” amb cançons comentades pels membres
A partir del 2 d’abril La Raíz publica cada dia una cançó del seu concert en directe “Nos volveremos a ver” acompanyada dels comentaris dels membres del grup en què expliquen la història que hi ha darrera de cada tema
El concert es va gravar el 28 d’octubre de 2017 davant de 10.000 fans al Palacio Vistalegre de Madrid
La banda de Gandia es troba actualment immersa en una gira de comiat que acabarà amb quatre concerts a Barcelona, Madrid (entrades esgotades el 3 de novembre) i València a finals d’any
El concert es va gravar el 28 d’octubre de 2017 davant de 10.000 fans al Palacio Vistalegre de Madrid
La banda de Gandia es troba actualment immersa en una gira de comiat que acabarà amb quatre concerts a Barcelona, Madrid (entrades esgotades el 3 de novembre) i València a finals d’any
Cada dia una cançó. El dia 2 d’abril La Raíz dóna el tret de sortida a la publicació de fragments de vídeo del seu concert en directe “Nos volveremos a ver”, que va tenir lloc al Palacio de Vistalegre (Madrid) el passat 28 d’octubre. Cada publicació vindrà acompanyada per un comentari d’un membre de la banda què ens parlarà de la raó de ser de cada cançó o dels sentiments i experiències que van portar a composar-la. En un comunicat a les xarxes socials ens expliquen que “detrás de cada canción hay una historia, un recuerdo, una vida” i volen compartir amb els seguidors el seu punt de vista del que ha estat el seu viatge a través de la música. Seguint el tracklist del concert, la primera cançó és “Entre poetas y presos” i ve acompanyada de la reflexió d’en Josep, compositor de la peça.
Aquesta acció forma part de la promoció de la gira “Nos volveremos a ver” i és que, després de 12 anys de treball sense descans, La Raíz s’acomiadarà dels escenaris a finals d’any durant una temporada indefinida. L’últim concert de la banda tindrà lloc a la terra que els va veure créixer com a grup, València, però abans passaran per Barcelona i tornaran a visitar el Palacio Vistalegre. Les ganes del públic per veure’ls abans del comiat han portat a que les entrades per la cita a Madrid s’exhaurissin en dues hores i haver d’anunciar una segona data a la capital pel dia d’abans, el 2 de novembre.
Pareu atenció perquè aquestes són les properes dates de la gira 2018 “Nos volveremos a ver” i les entrades estan volant.