Madrid val més que tres misses: tres nits de comunió màxima amb La Raíz a la Penélope!

Després de la monumental arrencada de gira de La Raíz el 9 d’abril a Benimaclet davant 10.000 persones, el passat diumenge els valencians tancaven tres nits consecutives de sold-out a Madrid!
3.000 gràcies a tots i totes per l’acollida a Madrid i per les tres nits de somni musical continuat!
#EntrePoetasyPresosTour de La Raíz arriba aquest dijous a l’Apolo de Barcelona amb dues noves cites consecutives amb sold-out
‘Entre poetas y presos Tour’ de La Raíz no ha fet sinó començar i les expectatives generades han quedat petites. El diumenge passat els de Gandia tancaven la presentació del seu nou disc a Madrid amb la darrera de les tres nits consecutives a la Sala Penélope amb tres sold-outs. L’aventura de ‘Entre poetas y presos’ sobre els escenaris s’estrenava el passat 9 d’abril a Benimaclet davant 10.000 persones en una nit que fou èpica. Aquest cap de setmana el vertigen s’ha multiplicat per tres i la presentació a Madrid s’obria divendres, repetia dissabte i es culminava el diumenge en tres concerts que queden gravats a foc: gràcies a tots i a totes, simplement… increïble! Dijous el grup La Raíz presenta el nou disc a l’Apolo de Barcelona, que s’emporta també una cita doble (hi ha rèplica amb un segon bolo el divendres) i totes les entrades venudes des de fa setmanes.
De les dates de maig i juny, queden disponibles entrades pels concerts d’Alacant, Bilbo, Oviedo, Granada, Berlin, Londres i Brussel·les